Dünyanın Yarısı Yılmaz Makine ile Çalışıyor!

Geride Kalan 2021 Yılında, Birleşmiş Milletlere Bağlı 208 Ülkenin 100’üne İhracat Yapma Başarısı Gösteren Yılmaz Makine’nin Hedefi Çok Açık: Tüm Dünyada Tercih Edilen Marka Olmak.

PVC ve alüminyum profil işleme makineleri üretiminde Türkiye’nin lider markası Yılmaz Makine, ihracatta da rekabetçiliğini her yıl güçlendirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz yıl dünyanın 100 ülkesine ürün ve hizmetlerini ihraç eden Yılmaz Makine, kendi sektöründe ulaşılması zor bir rekora da imza atmış oldu.

Yılmaz Makine Satış ve Pazarlama Genel Müdürü Ali Snopçe, elde edilen başarının ardındaki itici güçleri “araştırma”, “azim” ve “yeni pazarlama stratejilerinin oluşturulması” olarak özetlerken, 2013 yılında tüm Yılmaz Makine Ailesi olarak belirledikleri öncü hedefe ulaşmış oldukları için mutlu ve gururlu olduklarını vurguladı.

“NİHAİ HEDEFİMİZİN YARISINA ULAŞTIK”

“Bir yılda, dünyadaki ülkelerin neredeyse yarısına ihracat yapma başarısında emekleri olan tüm çalışanlarımıza ve iş ortaklarımıza teşekkürlerimi sunuyorum. ‘100 ülkeye ihracat’, daha 2013’te belirlediğimiz ‘Tüm dünyaya ihracat’ hedefinin yarı yolunu temsil ediyor. Bugün ülkemizin bayrağını 100 ülkede dalgalandırmaktan, Yılmaz Makine markasını yurt dışında ‘kalite’ ile özdeşleştirmekten gurur duyuyorum.” diyen Ali Snopçe, tüm dünyada etkisi devam eden salgına rağmen elde edilen bu başarının arkasında, doğru araştırma, sınırsız azim ve küresel değişimlere hızlı uyum sağlayan güçlü pazarlama stratejileri bulunduğunun altını çizdi.

“DİJİTALLEŞMEYE YATIRIMIN MEYVELERİNİ TOPLUYORUZ”

Salgın sürecinde dijitalleşme odaklı yatırımlara ağırlık verdiklerini de ifade eden Snopçe, “Çevrim içi çalışmalarımızın ihracatımıza katkılarını da yadsıyamayız. Yılmaz Makine olarak dijitalleşmeye yaptığımız yatırımların meyvelerini toplamaya başladık. Dijital Stüdyomuzda yaptığımız programlar ve webinarlar, salgın öncesi fuar seyahatlerimiz kadar etkili oldu.” değerlendirmesinde bulundu. Ali Snopçe, 2020 ve 2021 yılları boyunca satış ve pazarlama faaliyetlerini yeni müşteri araştırma platformlarıyla zenginleştirdiklerini de söylerken, salgın sürecinde Yılmaz Makine’nin tüm süreçlerine önemli yenilikler kazandırdıklarını, iletişimde yeni kanallar oluşturduklarını ve böylece en önemli aksiyonları en doğru zamanda yerine getirebildiklerini ifade etti.

ÇEVRİM İÇİ PROGRAMLARIMIZ 1 MİLYON İZLENME SAYISINI AŞTI

Yılmaz Makine’nin sektördeki ilklerinden biri olan Dijital Stüdyo hakkında bilgiler de paylaşan Snopçe, Dijital Stüdyo’da gerçekleştirdikleri programlar ve webinarların Yılmaz Makine resmi YouTube kanalında 1 milyondan fazla izlenme sayısına ulaştığının altını çizdi.  Salgın öncesinin gelenekselleşmiş Yılmaz Makine etkinliklerinden İstanbul Meetings ve Satış Zirvesi gibi prestijli etkinlikleri de çevrim içi olarak Dijital Stüdyo’da gerçekleştirdiklerini; yine çevrim içi fuar çalışmalarıyla birçok ülkede Yılmaz Makine tanıtım ve satış faaliyetlerine devam ettiklerini dile getiren Snopçe, “Çok yakın zamanda, tüm bu aksiyonlarımızın toplam satışlarımıza katkılarını daha iyi bir şekilde ölçerek kamuoyu ile paylaşabileceğiz.” dedi.


Satış & Pazarlama Genel Müdürü

ÖNERİLEN YAZILAR

YILMAZ MAKİNE’NİN “YERLİLERİ” BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
YILMAZ MAKİNE’NİN “YERLİLERİ” BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
İHRACAT AZMİMİZ BİR KEZ DAHA ÖDÜLLENDİRİLDİ!
İHRACAT AZMİMİZ BİR KEZ DAHA ÖDÜLLENDİRİLDİ!
YILMAZ MAKİNE, FENSTERBAU FRONTALE’DE GÖVDE GÖSTERİSİ YAPTI!
YILMAZ MAKİNE, FENSTERBAU FRONTALE’DE GÖVDE GÖSTERİSİ YAPTI!

E-Bültenimize kayıt olun!