Kaliteli Eğitimlerin Satışa Etkisi - YILMAZ MACHINE

Kaliteli Eğitimlerin Satışa Etkisi

Kaliteli Eğitimlerin Satışa Etkisi

Akademi

Profesyonel çalışma hayatına atılan kişiler, alaylı ve mektepli olabilirler. Alaylı çalışan, yaptığı işi, bir bilenden, üstat ya da ustadan öğrenmiş demektir. Mektepli olanlar ise yaptıkları işe ait bir okuldan mezun olmuşlardır. Pratikte alaylı ve mektepli olmak fark etmiyor gibi görünse de analitik bakış açısı kazanmak için işin okulunu okumak her zaman daha avantajlıdır. Kariyerlerinin henüz başındaki genç çalışanlarda karakteristik ve bakış açısı olarak çalışma yöntemi farklılıkları olsa da yıllar geçtikçe ve deneyim kazandıkça, alınan eğitim de başkalaşır ve siz deneyimlerinizle, ustalaşmaya doğru giden yolda adımlar atmaya başlamış olursunuz.

Kariyeri Geliştirmek İçin Eğitim

Eğitim, sadece üzerinde çalışılan iş üzerine alınan çeşitli kursları kapsamamalıdır. Endüstri 4.0 çağında daha çok bilgi daha çok güç anlamına gelir. Spesifik olarak çalıştığınız konunun, yan dalları üzerine aldığınız her kurs ve atölye, bakış açınızı geliştirerek verimli bir üretim sürecini de beraberinde getirecektir. Online ya da yüz yüze katılabileceğiniz her kurs için alınan sertifikalar sizi daha çok motive ederken, başarı kriterlerinizin de ne kadar yukarıda olduğunu ifade ederek, kariyeriniz için emek verdiğinize dair imajınızı da güçlendirecektir.

Eğitim, sıfırdan bilgi kazanmanın yanı sıra var olan bilginin de güncelleştirilmesi için oldukça faydalıdır. Kişisel gelişim atölyelerinden teknoloji seminerlerine kadar tüm eğitim çeşitleri, çalışanları kuruma bağlayacak önemli kanallardan bir tanesidir. Eğitimler sadece şirket çalışanları için değil, kimi zaman son kullanıcı için de gerçekleştirilen çeşitli seminerlerden oluşur. Doğru şekilde kullanılan bir ürünün hem kullanıcıyı hem de üreticiyi mutlu edeceğinden hareketle, şirketin kurumsal kimliğinin de anlatıldığı eğitimler, tüketiciyi şirkete bağlayarak müşteri sadakatini artırır.

Kaliteli Eğitimlerin Satışa Etkisi

Kurumsal ve inovatif bir vizyona sahip tüm şirketler, çalışanların tamamını, bir bütünün parçası olarak gören yöneticilerden oluşur. Yöneticiler aynı zamanda çalışan herkesi kendi iş ortağı gibi gören bir bakış açısına sahiptirler. Yönetici, personelin aldığı eğitimlerle bilincini, bilgisini ve kültürünü geliştirmesinin temelde şirketin potansiyel değerlerinin artması anlamına geldiğini çok iyi bilir.

Özellikle satış departmanlarının sürekli güncellenen eğitimlere çok sık ihtiyacı olur. Bu departmanlarda çalışan kişilerin tamamı kendi kişisel yapılarını korumak için sürekli güncellenen kişisel gelişim eğitimlerini katılmalıdır. Departman personeli, satış için görüştüğü kişiler ile doğru şekilde empati yapabilmek, satış öncesinde oluşturduğu sağlıklı ilişkiyi satış sonrasında da sürdürebilmek için psikolojik temelli eğitimler almalı ve kendini sürekli güncel tutmalıdır. Ayrıca satışı yapılan üründeki teknolojik yenilikler ve güncel bilgiler de tekrarlanan eğitimlerle satış personeline iletilmelidir.

Dijital Dünyaya Ayak Uyduran Eğitimler

Özellikle pandemi döneminin başından itibaren online verilen eğitimler, dijitalleşen dünyadaki sınırların ne kadar hızlı kaldırılabileceğinin önemli bir göstergesi olarak dikkat çeker. Küresel anlamda eğitime hızlı şekilde ulaşmak ve kimi eğitimlerin ücretsiz hale gelmesi sadece insanlara değil kurumlara da büyük fayda sağlamıştır. Online eğitimlerde katılım, yüz yüze eğitimlerden daha fazla olmuş ve eğitim verilirken online olarak ulaşılan hedef kitlenin her bir üyesinin bilgi sahibi olmasının vazgeçilmez kanalı haline gelmiştir.

Yılmaz Makine de dijitalleşen dünyaya hızla ayak uyduran üretim firmaları arasında lider konumdadır. Bu konum, hem yöneticilerinin hem de çalışanların almakta oldukları eğitimlerle taçlanır. Yeniliklerin takip edilmesi ve gereken departman yönetici ve çalışanları ile anında paylaşılması ile bilginin sürekli taze tutulması öngörülür. Yılmaz Makine online eğitimler ile de müşteri ve satıcılarına destek olan firmalar arasında yer alır. Yılmaz Makine, kurumda çalışan personelin aldığı eğitimler sayesinde daha verimli çalıştığını ve üretimin kalitesinin artacağını çok iyi bilir ve bunu uygulayarak da gösterir. Tüm bu yatırım sonucunda şirket satışları da artar ve çalışan herkes kazanır.

 

ÖNERİLEN YAZILAR

Fuar, Hybrid ve Online Etkinlikler: Hangisi ve Neden?
Fuar, Hybrid ve Online Etkinlikler: Hangisi ve Neden?
Kaliteli Eğitimlerin Satışa Etkisi
Kaliteli Eğitimlerin Satışa Etkisi
İmalat Sektöründe Dijital Dönüşüm
İmalat Sektöründe Dijital Dönüşüm
'

E-Bültenimize kayıt olun!