Satış sonrası destek; Ürün satışından sonra müşterileri bilgilendirme, kargo ve çağrı merkezinin işletilmesi, yedek parça temini, makine bakımı, sistem yenileme, kurulum eğitimi ve servis taleplerinin karşılanması gibi konuları kapsar. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayarak markamızı sürdürülebilir kılmak ve bize olan güveni artırmak için planlanan satış sonrası destek hizmetleri; makine endüstrisi için önemlidir. Çok değerli bir endüstri alanı olan satış sonrası hizmetlerimizin katkıları aşağıdaki gibidir:
Satış sonrası kurulum veya servis talebinde bulunan müşterilerimiz, herhangi bir sorunla karşılaştıklarında iletişim formundan taleplerini bize bildirebilirler. Müşteri ilişkilerine değer verdiğimiz bu süreçte, teknik ve teknik olmayan konularda her zaman yanınızdayız.
Satış sonrası müşterilerimiz ilgili servislerden destek istediğinde, taleplerini analiz eder ve makinenin bakımının yapılmasını sağlarız. Müşterilerimizin makinenin seri numarası ve modelini, makinenin satın alma tarihini, ortalama günlük çalışma süresini, voltaj ve frekans değerlerini ve makinede meydana gelen arızanın ayrıntılarını belirtmeleri önemlidir. Bu bilgiler ışığında, bakım, onarım ve arıza süreçlerini iyileştirmemiz mümkün olmaktadır. İşlemleri hızlandırmak ve talebi en doğru şekilde karşılamak için müşterilerimize yapıcı bir tutum sergiliyoruz.
Yılmaz Makine olarak, satış sonrası destek hizmetlerimizde müşterilerimize sunduğumuz avantajlardan biri de servis kartlarıdır. Platin, Gümüş ve Altın olmak üzere üç seçeneği bulunan servis kartları, bayilerimize özel ayrıcalıklar sunmaktadır. Bu kartları kullanarak, müşterilerimiz ürünleri garanti kapsamında olmasa bile yedek parça, teknik arıza onarımı veya diğer teknik hizmetlerden yararlanabilmektedir.
makine endüstrisi; satın alma, üretim, satış, yedek parça tedariği, lojistik ve satış sonrası destek hizmetlerini içeren kapsamlı bir alandır. Bu sürecin tüm aşamalarında müşterilerimizin geri bildirimlerini değerlendirerek, onların görüş, öneri, şikayet ve taleplerini karşılayacak faaliyetler planlıyoruz. Yeni model ve ürün geliştirirken veya mevcut makinelerdeki sorun ve talepleri çözerken geri bildirimleri dikkate alıyoruz. İlgili servisten gelen müşteri bildirimlerini değerlendirmek, hem stratejilerin oluşturulması hem de makine sektörünün gelişimi için çok önemlidir.
Makine sektöründe sürdürülebilir ürün ve tesislerin hayata geçirilmesi için, müşterilerimize üreticilerimiz aracılığıyla kullanım kılavuzları ve video eğitim içerikleri sunuyoruz. Müşterilerimiz bu içerikleri kullanarak personelini eğitebilir, teknik çizimlere erişebilir, makinenin parça detaylarını öğrenebilir ve makineyi daha doğru bir şekilde kullanabilir.
Yılmaz Makine olarak, makine sektöründe PVC Profil İşleme Makineleri, Destek Ekipmanları, Alüminyum Profil İşleme Makineleri ve Taşınabilir Profil İşleme Makineleri ürünlerimizde ileri teknoloji ve üstün kaliteyi bir araya getiriyoruz. Etkili icatlarla üretim becerilerimizi geliştirerek dünya çapında bir marka değeri kazanmayı hedeflediğimiz bu yolda, müşterilerimize ve satış sonrası destek hizmetlerine büyük önem veriyoruz. Üstün kalite ve ileri teknolojiyi bir araya getiren ürünlerimizin satışından sonra, bilgi almak istediğiniz teknik veya teknik olmayan konular için ilgili formu doldurarak Yılmaz Makine ile iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca, avantajlı servis talepleri, eğitim videoları, montaj talepleri, servis kartları ve yedek parça temini gibi hizmetlerden de faydalanabilirsiniz.